Reklamácie

Dorazil k Vám tovar poškodený, alebo v balení niečo chýba? Aj keď sa snažíme, aby sa to nestávalo, občas sa chybička nájde. Akonáhle ale objavíte nejaký problém, radi Vám s jeho riešením pomôžeme!

  1. Skontrolujte stav zásielky hneď pri jej preberaní. Tak budete mať istotu, či sa balík nepoškodil pri preprave. Ak áno, spíšte ihneď s kuriérom reklamáciu. 
  2. Ak ste problém objavili až neskôr, obráťte sa na nás a my ho obratom vyriešime. Pošleme vám nový tovar, alebo chýbajúce časti. Zastihnete nás na telefónnom čísle +420 800 444 434 alebo na e-maile info@fistar.cz

Zaujíma vás kompletný reklamačný poriadok? Naštudujte si ho v našich obchodných podmienkach.