FAQ

Vážení zákazníci, tu nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky. Nenašli ste medzi nimi to, čo vás zaujíma? Potrebujete niečo upresniť? K dispozícii je vám naša zákaznícka podpora na chate, e-maily aj telefóne, kde vám ochotne poradíme.

 

1. Ako vykonať objednávku?

V e-shope si vyberte tovar a vložte ho do košíka. Ďalej budete intuitívne prevedení celým nákupným procesom až po výber spôsobu platby a doručenia. Neviete si s niečím rady? Zavolajte na tel. +420 800 444 434. Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Ako objednať.

 

2. Môžem urobiť zmeny v odoslanej objednávke?

Ak potrebujete čokoľvek spätne zmeniť v už odoslanej objednávke, napr. upraviť adresu doručenia alebo formu úhrady, čo najskôr kontaktujte zákaznícku podporu a uveďte číslo objednávky. V už vybavenej a odbavenej objednávke sa zmeny vykonávať nedá. Ale tovar, ktorý vám nevyhovuje, je možné bezplatne vrátiť.

 

3. Ako získať kópiu daňového dokladu?

Ak potrebujete kópiu daňového dokladu či faktúry, obráťte sa na našu profesionálnu zákaznícku podporu. Rovnako tak kontaktujte podporu, ak potrebujete vykonať zmenu vo faktúre, napríklad upraviť spôsob platby.

 

4. Ako zrušiť objednávku?

Potrebujete objednávku zrušiť? Obráťte sa s číslom objednávky na našu zákaznícku podporu. Objednávku možno zrušiť, ak ešte nebola vybavená a odbavená. Následne máte možnosť bezplatného vrátenia tovaru, ak vám nevyhovuje.

 

5. Ako vykonať reklamáciu?

Ak je doručený tovar poškodený či nekompletný, pošlite nám na podporu fotku reklamovaného výrobku s číslom objednávky a my zariadime bezplatný spätný zvoz. Podrobnosti o postupe pri reklamovaní tovaru a vybavenia reklamácie nájdete na stránke Obchodné podmienky a ochrana osobných údajov.

 

6. Ako a kedy je tovar doručený?

Objednaný tovar doručujeme do druhého dňa kuriérskymi prepravcom. Objednávky podané do 15:00 expedujeme ešte v ten istý deň. Pri doručovaní na Slovensko je nutné pripočítať deň navyše. Podrobnosti o spôsobe doručenia nájdete na stránke Doprava a platba.

 

7. Je možné tovar obdržať ešte pred zaplatením?

Ak ste štátna inštitúcia napr. štátna škola či materská škôlka (nie súkromná), môžete tovar dostať ešte pred jeho zaplatením. V takomto prípade napíšte do Poznámky v objednávke "Faktúra bude uhradená po obdržaní tovaru".

 

8. Akými spôsobmi môžem vykonať platbu?

Buď je možné zaplatiť v hotovosti či kartou pri osobnom prevzatí tovaru, alebo máte na výber platbu kartou online, bankovým prevodom, online bankovým prevodom, cez Google Pay či platbu pri doručení na dobierku. Spôsob platby si zvolíte v priebehu objednávky.

 

9. Aká je doba platnosti zľavových kupónov?

Zľavové kupóny majú neobmedzenú dobu platnosti, ak nie je uvedené inak. Tzn. ak vlastníte zľavové kupóny a zabudnete ich pri nákupe použiť, môžete ich zvyčajne uplatniť pri ďalšej objednávke. Alebo kontaktujte zákaznícku podporu a uveďte číslo objednávky. Zľava vám potom bude spätne započítaná a zaslaná na účet.

 

10. Do ktorých krajín FISTAR doručuje tovar?

V súčasnosti predávame a doručujeme tovar v Českej republike, Slovensku a Maďarsku. Ďalšie európske krajiny sú vo fáze príprav.

 

11. Je možné objednať pri doručení výnos tovaru na poschodie?

Vynesenie tovaru na poschodie na našej strane neponúkame. Je však možné sa na tejto službe dohovoriť s kuriérom.

 

12. Spĺňajú produkty z ponuky FISTAR slovenské normy?

Tovar v našej ponuke pochádza od zavedených výrobcov a je bežne predávaný v EÚ i Českej republike. Spĺňa nielen všetky České normy, ale aj normy platné pre Slovensko a Maďarsko.

 

13. Ako spoľahlivá je uvádzaná nosnosť ponúkaných regálov?

Uvádzaná nosnosť regálov v ponuke FISTAR platí za ideálnych podmienok, tj. ak stojí regál na rovnej podlahe, je prichytený k stene, správne zmontovaný a rovnomerne zaťažený. Hoci je uvádzaná nosnosť na jednu policu, celková nosnosť regálu zostáva aj po pridaní police rovnaká.

 

14. Je možné objednať k regálom police naviac?

Polica navyše k regálom sa nedá objednať. Regály sú dodávané v demontovanom stave, zabalené v škatuliach, s pevne daným počtom políc.

 

15. Potrebujem riešenie na mieru. Je to možné?

Ak chcete urobiť väčšie objednávku, napríklad zariaďujete sklad či obchod a potrebujete riešenie na mieru, ozvite sa nám a radi pre vás vypracujeme ponuku podľa vašich potrieb a predstáv.